DÜŞLERİMİ NEDEN ANLATAYIM Kİ???



güvenmediğim bilmediğim birine neden kimsenin bilmediği düşleri anlatayım ki? Nereye gideceğimizi okların gösterdiği bir dünyada, bir yere gitmek gerekmeyen düşleri önemsemenin kime zararı war??? Ben düşlerimi, onlarla karışan anılarımı sewiyorum, kendi kendime kurduğum dünyaları sewiyorum, onları ancak böyle dünyaları olan, düş ülkeleri kuran, düşlerimi sewecek birine anlatabilirim, beyaz giysili, sabah erken kalkan, haberleri merakla bekleyen yüzlere değil.' Hadi, gidip haberleri dinleyin' diyorum.'Bu dünyada neler olup bittiği beni hiç ilgilendirmiyor.Haber olmaya değer bulunan hiçbişey ilgilendirmiyor beni, sawaslar,katiller, kurbanlar, paralar, özgürlük hareketleri, yıkılan sistemler, dağılan ülkeler,ünlü erkekler, güzel bacaklı kadınlar, sex skandalları, son krallar, en hızlı arabalar, ödüller, başarılar, dedikodular, garip bir biçimde birbirine benzeyen , kimi zaman sakin kimi zaman öfkeli konusan liderler we önlerindeki mikrofonları, kamera şakaları, yarışmalar, onların dayanılmaz yanıp sönen ışıkları, eglence saatleri, hawa durumu, silah kaçakcıları, gizli örgütler, dürüst insanlar beni ilgilendirmiyor.....ONLARA BÖYLE BAGIRIp DURUYORUM, OYSA SÖYLENMEYENLERİ, HİÇ KONUSMADIKLARIMIZI GÖSTEREN Bİ KANAL YOKKİ, ZAMANLARI KARIŞTIRABİLECEĞİMİZ, O BEKLENMEDİK RASTLANTILARI YENİDEN KURGULAYABİLECEĞİMİZ KANALLAR YOK. BİZİM GİBİ, OKLARIN PEŞİNDE ORADAN ORAYA GİDEN İNSANLARIN HIZINA AYAK UYDURAMAYANLARIN, KİMSENİN GÖRMEDİĞİ BİR YERLERE KALDIRILMIŞLARIN OYNADIĞI OYUNLAR WAR YALNIZCA . GİZLİ KORİDORLARDA BİRBİRİMİZE GÖNDERDİĞİMİZ BİLDİRİLER.YERİNE ULAŞIYOR MU ACABA?
28 Kasım 2007 Çarşamba, 23:45 tarihinde Filiz özgür

Yorumlar